Slider
Format z zaszytym mechanizmem galerii. Na kreację składać się może maksymalnie 5 grafik, które użytkownik może dowolnie nawigować.
Rozmiar:
Fullpage: 600×1200px
Halfpage: 300x600px
Waga:
Fullpage: 120 kB
Halfpage: 150 kB
Ilość grafik:
Rekomendujemy maksymalnie 3-4 plansze
Szczegółowe wytyczne dotyczące przygotowania kreacji znajdziesz w naszej specyfikacji
Animacja
Format animowany. Scenariusz animacji dowolny.
Rozmiar:
Fullpage: 600×1200px
Halfpage: 300x600px
Waga:
Fullpage: 120 kB
Halfpage: 150 kB
Ilość grafik:
1
Szczegółowe wytyczne dotyczące przygotowania kreacji znajdziesz w naszej specyfikacji



Touch/Erase
Kreacja dwu warstwowa. Po przetarciu drugiej warstwy, użytkownikowi wyświetli się druga kreacja.
Rozmiar:
Fullpage: 600×1200px
Halfpage: 300x600px
Waga:
Fullpage: 120 kB
Halfpage: 100 kB
Ilość grafik:
2 (widok przed starciem i po starciu)
Szczegółowe wytyczne dotyczące przygotowania kreacji znajdziesz w naszej specyfikacji



Video
Kreacje z osadzonym wideo lub w przypadku wersji pionowej materiał video wypełnia całą powierzchnię formatu.
Rozmiar:
Fullpage: 600×1200px
Halfpage: 300x600px
Waga:
max 4MB
Ilość grafik:
1
Video:
mp4
Czas:
do 30s
Szczegółowe wytyczne dotyczące przygotowania kreacji znajdziesz w naszej specyfikacji



Skaner
Format dwu kreacyjny. Użytkownik za pomocą zamieszczonej na kreacji podziałki może dowolnie zmieniać jedną kreację na drugą.
Rozmiar:
Fullpage: 600×1200px
Halfpage: 300x600px
Waga:
Fullpage: 120 kB
Halfpage: 100 kB
Ilość grafik:
2
Szczegółowe wytyczne dotyczące przygotowania kreacji znajdziesz w naszej specyfikacji



Multitouch
Kreacja multiklikalna. Po kliknięciu w poszczególny punkt, użytkownikowi wyświetli się kolejna plansza kreacji.
Rozmiar:
Fullpage: 600×1200px
Halfpage: 300x600px
Waga:
Fullpage: 120 kB
Halfpage: 100 kB
Ilość grafik:
1
Szczegółowe wytyczne dotyczące przygotowania kreacji znajdziesz w naszej specyfikacji



Korzyści
Rich Media
Praca jest naszą pasją, nie działamy na szablonach. Specjalizujemy się w tworzeniu niestandardowych formatów reklamowych, które angażują użytkownika i na długo zapadają w pamięci.
Pomiar
Nie tylko angażujemy ale również mierzymy to zaangażowanie – prezentujemy pełne dane w jednym spójnym raporcie. Oprócz podstawowych danych zmierzymy ruch w kreacji i wszystkie interakcje.
Targetowanie
Precyzyjne dotarcie do użytkownika jest warunkiem skutecznej kampanii. Z nami możesz targetować m.in. według lokalizacji, modelu telefonu i systemu operacyjnego, a nawet pogody czy wyników meczu.
Pomoc
Kreatywnie podchodzimy do każdej kampanii. Naszym klientom zapewniamy kompleksowe wsparcie. Nie jesteśmy jedynie pośrednikiem – doradzamy i rekomendujemy najlepsze rozwiązania.